There was an error in this gadget

Monday, 24 December 2012

rasa kecewa yg teramat sgt...

seriously aku kecik hati ng perangai ko..... herm nape ko mesti nk ungkit perkara lama.....  sudah2 la.. aku dh penat.... herm aku tw la ko dh kawin... so ko x payah nk keneng2 kn aku dgn mamat tu lg boleh x... aku x suka la..... aduh berape kali aku nk bg tw kt ko yg aku mmg dh x suke kt die...  ko pn tahu kn yg mamat tu mmg x suke kt aku.. yg ko still nk keneng2 kn tu nape???..... aku ada  prinsip la... sekali org dh x suke.. aku 1000x x suke kt org mcm tu....  sekali lg aku dapat tahu ko still nk keneng2 kn aku ngn mamat tu... aku tahu la nk buat ape... ko jgn cabar aku x tegur ko sampai bertahun2....

Saturday, 27 October 2012

marah....

jadi baik org pijak kepala.... itulah yg terjadi pada aku.... aku kadang2 rasa penat sgt.... kenape aku x boleh jd tegas mcm kwn aku... aku jd cepat kesian kt org... tp org x penah nk kesian kt aku......
aku rasa mcm nak nagis je......  kenape kwn2 aku suke pentingkn diri sendiri?????  ya allah kuat kn hati ini....  herm xpe la biar org buat kite.. kite jgn buat org... allah sayang pada org yg sabar....
kite hidup x tw sampai bile... so selagi kita di beri peluang untuk bernafas di bumi ini,... banyakanlah buat kebaikan  walaupun hati kite sakit.... so kite kene la bersangka baik kt semua org... ya allah ko ampunkanlah dosa hamba mu ini... kwn2ku, famly, n semua umat islam di dunia... amin...
 bye n assalamualaikum...

Tuesday, 3 July 2012

lepaskan geram....

dh lame x lepas geram kt sini.....
bodoh btl la... cakap org pandai... top diri sendiri yg buat......
pelik btl aku ngan manusia zaman skrg suke pentingkn diri sendiri.....
secara jujur aku menyesal ada kwn mcm  ko la.....
bgsla ko kwn ngan die... bile ko dh kena nanti padan muke ko.... ko engat aku suke sgt ke ngan ko.... ko selalu cakap kt org pergi mampus kn.. nanti sumpah tu kena kt diri ko br ko tw... sumpah la byk....
engat ko tu ada anak..... mybe x kena kt ko anak ko yg akan kena.....

 penat btl la.. x abiz die yg suke wt prob kt opis... cuti nk seminggu..... aku lepas je.... tp ape aku dapat... ko kutuk aku lg ada la....... ko mmg !@@#$#$^&(*^)&_(^(*%*% patut la  ko jd mcm tu...... lantak ko la.... ko engat aku heran ke.... tulis la byk2 kt fb ko tu.....

1 je la pesan aku kt ko.... klu sekali ko wt jahat... org lain akan wat 10 kali jahat kt ko... cz allah x penah tido.... skrg ari ko... nanti ble tbe ari ko bru ko tw mcm mane org rase.......
mulut tu klu nk cakap berlapik sikit... takut  nanti org akan balas dendam kt ko......

Thursday, 24 May 2012

sahabat..

kenape la ko masih x paham2... aku 2lis td tu bkn kt ko la..... aku 2lis kt si pelakon terbaik.. ya allah ko kuat kan ati sahabat ku untuk melalui dugaan ini... aku syg kt die walaupn die dh wat kesilapan... aku nk je cakap depan2.. tp mesti akan jd panjang.. so lbh bAIK aKU mendiamkan diri wat sementara waktu.......

aku harap ko paham kenape aku jd mcm ne.........

sahabat..

nasihat aku untuk ko..
jgn pecAYA KT SAPE2.. nnti ko yg akan menyesal.,.
aku dh bg tw byk kali. jgn pecaya kt die tp ko x nk dengar..
so lantak ko la...
ko tw, die dh kenakan semua org tp ko xnk amik pengajaran...
aku dr dulu mmg x suke kt die.. cz mulut die mcm longkang siot...
jgn mudah putus asa... cz kebenaran pasti akan terungkap... just wait n see...
aku kesian kt ko.. tp aku x blh nk tolong cz aku kecik ati ngn ko..
ko kenal aku tp sampai ati ko ckp aku yg nk kenakan ko.....
herm it's ok.. org mmg selalu wt aku mcm tu... klu ko t'baca blog aku ne... aku harap ko phm..... bye .....

Tuesday, 22 May 2012

Perlakon terhebat

terima kasih byk2.. cz ko dh berjaya wt sahabat aku lbh pecaya kn ko dr aku.. aku doakan semoga allah meghukum atas ape kejahatan yg telah ko wat kt aku selama ini..
n aku nk ucpa thanx jgk kt ko.. d sebab kn mulut ko yg mcm bau longkang tu aku lbh kenal siape sahabat aku yg sebenarnya..

sahabat..

herm aku dah agak.. mesti ko akan syak aku.. herm xpe.. aku x kisah.. cz aku peggang pd perinsip "BERANI KERANA BENAR, TAKUT KERANA SALAH".. Aku x kisah ko nk cakap aku tikam ko or ape2 je la.. aku x kisah.. cz suatu hari nanti ko akn tw jgk kebenarannya ...
aku kecewa sebenarnya ko lhb pecaya cakap org dr mulut aku sendiri...aku dh pesan kat ko yg pompan tu x boleh caya, tp ko stil jgk nk jd kwn baik dia.. so lantak ko la.. nanti klu ko dh terkena mcm org lain jgn salah kn aku plak..

tp satu je aku nk pesan bile ko dh tw kebenaran nanti aku mybe dh x pecaya kt ko lagi.. cz keikhlasan aku untuk berkawan ngan ko dh x de... terima kasih kutuk aku mcm2... cakap pasal aku...

Tuesday, 15 May 2012

Lepas Geram

herm mmg malang sape dapat ko.... dh la jahat, pemalas. busuk hati... kesian kt mak bapak ko dapat anak mcm ko... keje ko tw tdo ngan jantan je.. ko engat mamat tu nk kn ko ke?.. aduh mmg sengal la.. ko engat ko tu cantik sangat?... muke dh berkedut.... mulut senget. gigi kedalam.. perut boroi.. .. aku x tw la sape yg dapat ko nanti...
ko kutuk org ekut sedp mak bapak ko je.... ko jgn sampai aku sebarakan semua org yg ko tu dh x de dara.. walaupn aku x lawa sekurang2 nya aku stil ADA MARUAH.. bkn mcm ko pompan sundal..............

Thursday, 26 April 2012

syukur sgt2.. terima kasih Ya Allah..


Syukur alhamdulillah.. terima kasih Ya allah kerna permudahkn segala urusan ku selama ini... :)

Tuesday, 24 April 2012

Novel Novel Novel


buku kt sebelah tu akan ku beli mase pameran buku pwtc.. x sabar nk bace :)

Geram sangat2...


herm Kenape la ada org yg DENGKI kt dunia ne.. Tension btl la....Selama nie ok je latak kt situ... tbe2 je cakap x boleh letak kt tempat tu!!.. so t'paksa Aku letak kt tempat lain.
There was an error in this gadget