Tuesday 3 July 2012

lepaskan geram....

dh lame x lepas geram kt sini.....
bodoh btl la... cakap org pandai... top diri sendiri yg buat......
pelik btl aku ngan manusia zaman skrg suke pentingkn diri sendiri.....
secara jujur aku menyesal ada kwn mcm  ko la.....
bgsla ko kwn ngan die... bile ko dh kena nanti padan muke ko.... ko engat aku suke sgt ke ngan ko.... ko selalu cakap kt org pergi mampus kn.. nanti sumpah tu kena kt diri ko br ko tw... sumpah la byk....
engat ko tu ada anak..... mybe x kena kt ko anak ko yg akan kena.....

 penat btl la.. x abiz die yg suke wt prob kt opis... cuti nk seminggu..... aku lepas je.... tp ape aku dapat... ko kutuk aku lg ada la....... ko mmg !@@#$#$^&(*^)&_(^(*%*% patut la  ko jd mcm tu...... lantak ko la.... ko engat aku heran ke.... tulis la byk2 kt fb ko tu.....

1 je la pesan aku kt ko.... klu sekali ko wt jahat... org lain akan wat 10 kali jahat kt ko... cz allah x penah tido.... skrg ari ko... nanti ble tbe ari ko bru ko tw mcm mane org rase.......
mulut tu klu nk cakap berlapik sikit... takut  nanti org akan balas dendam kt ko......

No comments:

Post a Comment